söndag 13 juni 2010

Mmmmmm...

Nu luktar det så gott från köket! Rabarber och jordgubbspajer gräddas på löpande band! Vi blir 34 stycken imorgon på sommarfesten! Vad roligt!

Hoppas att DU har haft en härlig helg! Själv har jag, med god hjälp av min underbara svärfar, skrapat bort all gammal lös färg och målartvättat lillstuga nr 2! Igår kväll hade jag sådan värk i armarna att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Att föda barn kändes som en baggis i jämförelse! Fick proppa i mig ipren och smörja armarna med zon! Snacka om att överanstränga sig! Idag är jag bara allmänt stel och träningsvärkig! Mjukade upp genom att rensa i trädgården, måste ju se ok ut när det kommer så många som inte har varit här förut ;-)

Varmt välkomna imorgon kväll 18.30 alla MK tjejer!

Kramar Emma

1 kommentar:

  1. aldrig bra med för mkt nyttigt trädgårds/utomhusarbete, lagom är bäst =)

    fin bloggen blev =) dock lite svårt att läsa grön text på grön bakgrund.
    ses i morgon
    kram cissi

    SvaraRadera