fredag 30 juli 2010

Söndagen den 15 augusti!

God afton i regnet! Vad mysigt det är!

De här snyggingarna är på väg hem till mig nu!

Söndagen den 15 augusti kl 14.00-17.00 kommer jag hålla öppet! Då är Du varmt Välkommen! Det kommer finnas fika att köpa och så får jag besök av Erica Biltman som målar såå vackra vykort, fågelholkar mm. mm.

Jag har beställt hem en hel del SussiLi, och fattas Din storlek så beställer jag hem direkt! Leveranserna är väldigt snabba med tanke på att kläderna tillverkas efter beställning!

Här har vi Amanda, tights med jättefin spets nertill! De finns både som hellånga och trekvartslånga i vitt, off white, svart och rosa! Kostar 650 kr.

Tunikan Berta som finns i måååånga olika varianter! Den är såå fin och användbar! Jag har verkligen fått många kommentarer när jag bär mina! Pris: från 1100 kr.

Klänningen Melissa som är jättefin att ha som den är eller under Berta! Kostar från 1249 kr.


Tunikan Diana som finns i både linne och råsiden. Pris från 1050 kr.

Hoppas Ni gillar kläderna lika mycket som mig!

Ha en jätteskön helg!

Imorgon ska vi på bröllop! KUUUUL!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar