lördag 22 januari 2011

Tulpaner och nyheter!

God afton!

När jag kom hem från mässan igår så hade det kommit lite nytt från Ib Laursen! Kul! Så nu måste jag ju visa er det!

På förmiddagen idag var A och jag till Fjugesta och då passade jag på att köpa årets första tulpaner, härligt! Känns ju lite som vår när de krispiga tulpanerna står i köket!











Vispskålar i vitt och rosa!


Skålar i tre olika storlekar!





Musliskålar...

Vill passa på att berätta att det fortfarande finns några platser kvar till modevisningen den 1 mars! Välkommen med din anmälan via sms till mitt mobilnummer: 070-5668207.

Ha en jättefin lördagkväll!

Kram Emma

2 kommentarer:

  1. Ja Emma kan du inte göra det!? vore så kul å få ett ansikte!!
    Kram
    L

    SvaraRadera
  2. De där skålar var inte dumma, söta färger. Gillar Ib Laursen!

    Ha en fina dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera