måndag 3 oktober 2011

HÖSTMARKNADSBILDER & GLÖGGMINGEL!

Hej!

Nu kommer några bilder från i lördags!

Bra hjälp i Cafét av Stella & Annie!

Solig försäljning i marknadsstånden!

En jättehärlig dag med många besökare blev det!

Vädret var på vår sida och presenterade en fantastisk sommardag! Så många dröjde sig kvar länge i trädgården med en kaffekopp!

Nu till något helt annat! Förra veckan gick jag ut på Facebook med att det blir Glöggmingel med en liten modevisning här den 6 december, det blev så populärt så det är redan fullt och mer därtill, kul!! Men jag vet att många andra som inte har FB skulle vilja komma, så nu släpper jag ett datum till: Torsdagen den 15 december kl 18.30! Begränsat antal platser så fört till kvarn! Jag kommer bjuda på tilltugg och dryck, samt en goodiebag!
Anmälan sker till mig via sms 070-5668207.
Om någon vill byta dag från 6:e till 15:e så hojta bara!

Hoppas vi ses!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar