torsdag 23 februari 2012

Prinsesserbjudande!


God Afton!

Babylycka i hela Sverige idag! Och jag som är lite nördig på kungligheter tycker det här är såå kul! När jag var liten så prenumererade min mammas morbror på Svensk Damtidning, och jag fick alla nummer när han läst dem :)
Det här måste ju firas i Lillstugan också tycker jag!

Så här kommer ett erbjudande till er som läser bloggen och gillar på fb!!

Imorgon håller jag extraöppet kl 9-16:30 och då får alla som anger "koden" PRINSESSA 20% rabatt på ett helt köp!!!!

Har du inte möjlighet att komma hit så går det fint att beställa i webbshopen, då får man också 20% rabatt samt en gåva vid leverans! Ange rabattkoden PRINSESSA innan du betalar så dras dina procent!! Gäller endast fredag!

Kaffe och något prinsessigt till det bjuder jag på också!

Hoppas vi ses!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar