tisdag 10 april 2012

After Easter

Hej!

Hoppas din påsk varit mysig! Här har vi hunnit med både familjeknytis och äggletning till häst!


Påskaftonen bjöd ju på strålande sol och många letade sig ut till Viby, kul! Flera gummor och gubbar kom med påskabrev också, mysigt!

Många som inte varit här förut också, jätteroligt!

Nu kommer jag alldeles snart kunna erbjuda betalning mot faktura i webbutiken, hoppas ni tycker det är lika bra som jag!

Från och med maj månad håller jag öppet här i Lillstugan VARJE lördag kl 11-14! Många har tyckt att det är krångligt att hålla reda på vilken lördag det är öppet, så nu testar jag så här! Hoppas vi ses!

Övriga öppettider är som vanligt:
Mån 9-18
Tis 9-15
Ons 9-20
Tor 9-14
Lör 11-14

Men idag är jag här till 18.30 trots att det är tisdag, Välkommen!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar