torsdag 17 maj 2012

Det är i Viby det händer - Igen!

Hej!

Hoppas du har en riktigt skön ledig Kristi Himmelsfärd!

Jag har jobbat en stund på förmiddagen men nu blir det städning alldeles strax!

Vill bara berätta lite om vad som kommer hända här i Viby nästa helg!


Vi är flera butiker som kommer ha öppet både lördagen och söndagen kl 11-16!

Det kommer att vara "Mini-konstrunda" och kaffeservering i vissa butiker, vi kommer ha fina erbjudanden och förhoppningsvis fint väder!

Här i Lillstugan kommer jag ha två konstnärer som ställer ut!
Erica Biltman och Birgitta Sätterqvist

Såklart blir det kaffeservering här! Vid regn i lillstugan som ligger bredvid min lillstuga! 

Flygblad kommer i brevådorna till er som bor i närområdet, även annonser i både NA och Länsposten som ni får hålla utkik efter!
Jag kommer även informer vidare och lägga upp en karta här på bloggen till veckan!

Men än är det ju en vecka drygt kvar till dess! 

På lördag är det som vanligt öppet här kl 11-14 och imorgon hoppas jag det kommer en liten klädleverans från Cream så det finns lite nytt att prova!

Kram Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar