fredag 27 augusti 2010

Det stavas väl...

sjalar, kom jag på! Kära nån vad ska min gamla svenskafröken tänka...

Hur som helst så har de varit väääldigt uppskattade de här två dagarna som de funnits i sortimentet! Jättekul! Smyckena har också provats flitigt och precis som jag trodde så är silverkedjorna väldigt populära!

Passa på att komma och prova på onsdag kl 17.00-20.00! Blir det bra med äppelkaka och vaniljsås till fika tro? Jag bakade stooora bullar idag också, kan kanske bli ett nytt bullbak på onsdag morgon!

Imorgon ska jag måla fikabordet! Väldigt viktigt ju ;-)

Ha en jättebra helg! Jag håller tummarna för fint väder!

Kram Emma

2 kommentarer:

  1. God morgon Emma !!! Räkna med att jag kommer på onsdag. Är sååå grymt nyfiken på sjalarna och smyckerna...och få mumsa lite gott fika=). Tycker att de är så roligt att du har din lillstuga skulle också vilja ha så men jag får väl leva lite på din dröm... Är fortfarande nöjd med pagen så nu dröjer de väl lite i alla fall innan jag klipper mig igen hahaha.
    Ha nu en underbar söndag. Kram Ulrika Birgersson

    SvaraRadera
  2. Varmt välkommen!
    Nu ska här målas, igen..
    Kram Emma

    SvaraRadera