söndag 8 augusti 2010

Öppettider!

Hej!

Hoppas att Du har haft en jättebra helg! Det har jag! Idag fika hos fam P på förmiddagen, mycket trevligt och sååååå fint! Grattis till ert nya fina hus!
Nu på eftermiddagen har jag med god hjälp av K snickrat ihop skyltar som ska sättas upp vid vägen och här hemma, så att alla hittar hit! Sen har jag målat dem, nu återstår texten! Det får bli imorgon!

Från Onsdagen den 1 september kommer jag ha öppet varje onsdag kl 17.00-20.00! Då är alla varmt välkomna att prova kläder och smycken! Fika kommer det också alltid finnas! I början kommer det kanske inte finnas jättemycket kläder men allt eftersom kommer jag köpa in mer! Och så småningom hoppas jag att det kommer in lite rolig heminredning!

Jag hoppas att Du kommer förbi!

Nu kräftskiva!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar