söndag 12 september 2010

En jätterolig dag!

Hej!

Hoppas Din helg varit bra!

Jag har varit på Vibydagen, och vad roligt det var! Fick träffa många trevliga människor som tyckte om mina saker! Många tyckte om kläderna vilket var väldigt roligt!

Vädergudarna var med oss så regnet höll sig borta som tur var!

Jag väntar fortfarande på smyckesleverans från Våga, håller tummarna för att det dyker upp imorgon! Så ni som väntar på smycken, jag hör av mig så fort det kommit!

Hoppas även på att det kommer en leverans med inredning i veckan! Hoppas, hoppas hoppas!

Till nästnästa onsdag ska det förhoppningsvis ha kommit en stoooor klädleverans! Så då är Ni varmt välkomna att komma och prova! Massor med snygga nyheter för höstgarderoben! Härligt!

Jag önskar alla en mysig höstsöndagskväll, här ska det strax bli fläskfilé och kantarellsås, mums!

Stor kram Emma











1 kommentar:

  1. Åh, så mycket fint, Emma! Jag blir jättesugen på att komma och hälsa på! /Suss

    SvaraRadera