lördag 4 september 2010

SussiLi

Hej i solskenet!

Idag vill jag visa er en jättefin kombo från SussiLi!

Susanne har underst en Melissa S i creme, Amanda tights i svart och överst en Berta i svart med snibb!

Så himla användbart och höstigt! Jättefint att sätta en av alla fina scarves som jag har fått in till också! Stövlar eller boots till är ju också superfint!

Melissa S är även jättefin som den är till tights eller jeans! Den finns i flera färger, tex svart.

På onsdag kommer min reprensentant från SussiLi, Pernilla, och besöker mig och visar höstnyheter, längtar! Jag vet att det kommer jäääätttefina långa strumpor med en virkad kant längst upp som man kan vika ner över stöveln! Och långkofta... och mycket mycket mer...

Lägger självklart in bilder på onsdag så ni får se vad som kommer!

I bakgrunden ser ni lyktor som kom hem nu i veckan! Jättefina tillsammans eller var för sig!


Jag önskar Er alla som kikar in en jättebra fortsättning på helgen!
Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar