onsdag 6 oktober 2010

God Förmiddag!
Nu är det dags för utlottning här på bloggen! Hoppas ni tycker att det är lika kul som jag!

Reglerna är enkla: Lämna en kommentar i kommentarsfältet till detta inlägg! En lott för kommentar, länkar du även från din egen blogg till denna så får du en lott till, skriv då det i kommentaren! Vi tävlar till kl 09:00 imorgon! Imorgon dras vinnaren! Glöm inte att skriva ditt namn i kommentaren!

Det fina armbandet från Våga ovan är det du kan vinna!

Ha en jättefin dag!

Kram Emma

8 kommentarer:

  1. Hej hej
    Klart jag vill vara med o försöka vinna något någon gång :-) Som jag nänmt tidigare så är jag ju sååå förtjust i vågas fina smycken !
    Kul med en utlottning tycker jag..
    Fortsätt att uppdatera din fina blogg så fint som du gör nu ! de är så kul att komma in här
    kram från Anna i lysekil

    SvaraRadera
  2. Hola! Åh vad roligt med uttlottning, då chansa och vill vara med ;)

    Har lagt ut båda länk och bild hos mig. Och se om nån ville med och tävla ;)

    Sköt om dig! Mvh Lotta

    SvaraRadera
  3. Maria pettersson vill oxå va med när det händer!
    Kul med en liten tävlig!

    Laddar som tusan för i kväll ska bli såå kul att visa de snygga kläderna och mysa lite i din fina Lill stuga! Kramizar Maria

    SvaraRadera
  4. Hej Hej

    Å vad roligt när det händer lite i höstmökret, så man lite glädje kan få, Ett smycke från våga är inte helt fel. Kram ullis claesson

    SvaraRadera
  5. Vill oxå vara me´... Ser fram mot kvällen! Behöver få lite uppmuntran nu i höstmörkret<3 Kram Bettan

    SvaraRadera
  6. Hoppas att din kväll har varit bra, vill som de innan mig vara med vid utlottningen.
    Kramar Elisabeth HH

    SvaraRadera
  7. Vilken fin blogg du har Emma, den ska jag självklart följa! Och armbandet du ska lotta ut är oxå väldigt fint....:-)) Kram Lina Strömberg

    SvaraRadera
  8. Våga har mycket fina smycken så klart jag också vill vara med :) Fick ett jättefint armband av min underbara kollega Elisabeth som handlat det hos dig :)
    Du verkar ha mycket fina saker så Elisabeth har lovat en tur till dig framöver, vilket jag ser fram emot :)
    /Annica L

    SvaraRadera