tisdag 23 november 2010

Dags för utlottning!

Hej!

Ordningen återställd, snön är tillbaka! Härligt!

Igår fick jag nya hyllor och en liten vägg vid min klipphörna! Tack igen pappa!

Visst blev det fint!!!! Gångjärnen är jättegamla som pappa lackat och gjort ordning! Blev nästan som en boxdörr!

När jag ändå är inne på klippning så kan jag passa på att meddela att det finns några få tider kvar innan jul om du vill hinna fixa till dig!





Nu är det dags för en utlottning igen! Den kommer starta imorgon och avslutas den 1 december kl 21! Hoppas många vill vara med! Visar såklart bild på det jag lottar ut i tävlingsinlägget imorgon!


Ha en jättefin dag i snöyran & kör förståndigt om du måste ut på vägarna!


Kram Emma

6 kommentarer:

  1. Hej Emma !
    Vad ni grejar i den stuga
    Måste försöka hinna ner till dig
    När det är bättre väglag och tiden finns

    Ha det gott
    Lena J

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Tack för ikväll! Det gick ju bra det där=)
    Vad fin väggen till klipphörnan blev!! Jag ska försöka komma ut en sväng imorgon! =)
    Kramelikram♥ /H

    SvaraRadera
  3. Tack för titten!
    Hoppas att du har "full snurr" ute i stugan med allt fint julpynt!

    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Men vad fint du har fått det nu med den nya inredningen!
    Det verkar ha kommit in en hel del underbara och goda saker:) Får se om jag får tillfälle att komma förbi...

    Kram Helena F

    SvaraRadera
  5. Tack för senast, halsbandet blev som du sa jättefint.
    L blev jätte nöjd, W blev nöjd med sitt inköp & jag med mitt.
    Ses på söndag.Kram E

    SvaraRadera
  6. Hej gulle! Väldigt vad fint du har fått det hos dig i lillstugan. Måste komma o spana in alla fina grejor o kanske handla lite julisar :) Stora kramen <3
    Stina Hellten

    SvaraRadera