onsdag 10 november 2010

Vitt!

God eftermiddag!

På förmiddagen när jag var till soptunnna var jag bara tvungen att ta ett par bilder! Visst är det härligt när allt är vitt! Jag blir så sugen på att ta fram adventssakerna men ska naturligtvis behärska mig! Inget får tas fram förän möjligtvis fredagen innan 1:a advent! Eller vad tycker ni?



Är det någon som vet vad den här fina glasburken kan ha använts till? Det står 5 lit på den. Jag tycker att den är så himla fin och snart kommer den fyllas med kolor från Alterhedens Rabarberi!
Nu är klockan 17 och jag öppnar för kvällen! Hoppas vi ses! Det har kommit nya leggings (en modell i sammet och en modell med rynk längst ner samt en "diamant"), underklänningar & en ny modell på klänning som heter Helen idag! Allt från SussiLi såklart!
Ta det lugnt på vägarna i afton!
Kram Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar