söndag 12 december 2010

God afton!

Tredje advent idag! Vad fort det går! Snaaart julafton! Bästa tiden på året!

Idag har det varit julmarknad i Lillstugan igen! Full fart med massor av besökare! Jättekul! Fantastiskt väder med strålande sol och gnistrande snö gjorde ju inte dagen sämre precis!

Imorgon ska jag försöka hinna fota lite ute i stugan, jag vet att det varit dåligt med bilder på sistone... Men imorgon ska det bli bättring! Det har kommit en hel del saker som jag inte visat än! En hel del har redan tagit slut men det finns fortfarande lite kvar att visa er!

Nu är det två öppetdagar kvar innan jul, nu på onsdag den 15:e kl 17-20 och så nästa söndag den 19:e kl 13-18. Ev kommer det vara öppet den 22:a, återkommer om det! Hoppas vi ses någon av dagarna!

Är du sugen på att komma hit en sväng men inte kan någon av de dagarna så går det finfint att komma följande tider: mån-tis 9-15, ons 9-17, tors 9-17. Då står jag och klipper så jag finns på plats! Varmt välkommen!

Jag önskar alla en jättebra vecka!
Kram Emma

2 kommentarer:

  1. Tack gulliga du för din otroliga Service
    Beställde hem ett våga halsband för min skulle o postade de vackert inslaget hem till mig i Lysekil !! Verkligen en fantastisk Service
    Önskar dig En riktigt God Jul o Gott nytt år !!!
    Många varma kramar från en våga galen Anna i Lysekil !!!!

    SvaraRadera
  2. Hej

    Hoppas du lägger in lite bilder
    så man blir ännu mera sugen att åka till dig
    på söndag måste det bli av

    Kram
    Lena

    SvaraRadera