måndag 27 december 2010

Readags! 50%!!!!!

Hej!

Nu är glada julen slut slut slut!

Och med det kommer rean! Så även i Emmas Lillstuga! Idag har jag märkt ner en hel del varor till 50% rabatt! Ska det vara rea så ska det vara ordentligt, eller hur!

Allt som ni ser på bilderna nedan är det 50% rabatt på! Riktiga fynd!!!

Öppet denna vecka på onsdag kl 9-20! Varmt Välkommen! Övriga tider är det bara att ringa så kommer jag och låser upp!

Ring eller maila gärna om du vill att jag ska skicka något som du gillar! 070-5668207 emma.satterqvist@telia.com














Om du är sugen på våren så har jag tagit fram lite smycken och sjalar från Vågas vårkollektion också... Visar bilder på det en annan dag!

Kram Emma

1 kommentar:

  1. Skicka hem alla saker till mig;) Om jag hade möjlighet skulle jag åka iväg till dig.
    Kul att du läser min blogg...

    Gott Nytt År!
    Kram Helena

    SvaraRadera