tisdag 15 februari 2011

Hej!

Här snöar det idag! Dålig tajming eftersom vi ska åka till Värmland "en sväng" i eftermiddag.. ja ja bara att köra försiktigt, och det gör jag faktiskt numera eftersom vi krockade för ett par veckor sen..

Kom på att jag inte lagt upp någon dagens på länge, men det får vänta till imorgon! Då ska jag visa er Birgitta, min nya favorit!

I väntan på barmark så får ni den här härliga bilden av mig! De blev så småningom vita!

Pratade med Miljögården igår, och har jag riktig tur kan det dyka upp en leverans från dem redan den här veckan! Kuuul!

Jag har 6 st platser kvar till modevisningen den 1 mars! Vill du ha en? Ring eller messa mig på 070-566 82 07.

Ha en mysig eftermiddag i snövädret!

Kram Emma

3 kommentarer:

  1. Hej Emma! ja!! ja vill oxå ha den, men den var för bred..... men kanske på en annan vägg... hmmm kommer inte ihåg hur det va men vill du att ja tittar upp exakt mått?
    ha det bäst!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej Emma !
    Fin blogg du har, jag återkommer gärna å kikar då och då!
    Hej från Kicki i värmlandsskogen

    SvaraRadera
  3. Hej Emma!
    Hoppas att resan till Värmland gick bra.
    Vad spännande med leverans från Miljögården....

    Hoppas att du fick en fin Alla Hjärtans Dag!
    Kraam Therese

    SvaraRadera