lördag 19 februari 2011

Hej hopp!

Vilket underbart väder! Vi bylsade på oss och tog en promenad i skogen, så skönt! Inte så kallt är det heller längre, "bara" -13,4 här nu ;-) I morse hade vi -20! Så nu är det rena rama sommaren!

Jag har lånat Klas kamera och tagit lite bilder i Lillstugan efter Camillas framfart igår! Det är såå fint nu! Och så har pappa varit här och satt upp lite nya hyllor, kul! Ni är varmt välkomna att komma hit och kika på allt nytt till veckan!

Nu är det ju inte länge kvar till den första öppna lördagen heller! Hoppas att ni som har svårt att komma ifrån i veckorna har lättare på en lördag! Första lördagen i månaden kommer jag hålla öppet kl 10-15! Första gången blir alltså den 5 mars! Varmt välkomna då!





Jag önskar er alla en jättefin lördagskväll! Här laddar vi för Melodifestivalen! Mitt favoritprogram alla kategorier!

Kram Emma

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder du har tagit!
    Fina påskägg som du visar. För det är det väl?
    Gillar glaslyktorna med kvistarna i:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vad snygga dem blev. jag gillar dem fina påskägg. Vårkänslor inne ;)
    Godnatt

    SvaraRadera