tisdag 11 maj 2010

Awards Night i bilder!

Hej!
Nu kommer alla härliga bilder från gårdagskvällen!

QUEEN OF SALES FÖR SISTERS INC.
MARIA KANGASVIERI!!!!
Varmaste GRATTIS till dig Maria! Vilket jobb du har gjort & vilken Perfect Start!!!
Mumsiga salladen som gick åt som smör i solsken!

Hela Sisters Inc. Ellen, Eva, Maria, Sofia, Annelie, Jenny, Marie-Louice.

Mumsig kyckling!!!

Sofia & Maria

Ellen & Annelie

Jag mellan Miss Go Give & Queen Of Sales, Jenny & Maria

Eva & Jenny

Annelie & Ellen som båda siktar på Perfect Start nu! Härligt!

Maria med Sofia som delade med sig av jobbet!

Två Queener! Vår inadopterade Queen från Dreamcatchers, Marie-Louice & Sisters Inc.`s Queen, Maria!

QUEEN OF SALES FÖR DREAMCATCHERS!
MARIE-LOUICE LIND!!!!
Stort grattis till Marie-Louice!!! Jag vet en SD i Skåne som är sååå stolt över sin mamma!
Tack Åsa för att vi får låna Marie-Louice!
Och sist men inte minst.... MISS GO GIVE FÖR SISTERS INC.
JENNY EVANS!
Jenny! Du är så värd titeln!
Du är verkligen en riktig go give!
Stort stort grattis!
Visst är det härliga bilder!
Jag är så stolt att kunna berätta att inte mindre än TRE tjejer i uniten gjort en PS under de senaste månaderna, Maria, Sofia & Ellen! Härligt tjejer! Maria har redan fått sin goodiebag, Sofia & Ellen får sina på måndag så klart!
Jag önskar er en fortsatt härlig dag i det fina vädret! Och till er som kör till Jönköping ikväll säger jag kör förståndigt!
Stor KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Emma

1 kommentar:

  1. Måste lära mig dra in magen ser jag...... Ser ju baske mig gravid ut!!!!! Sofia

    SvaraRadera