lördag 8 maj 2010

Kakbak & Blommor!

Har ni blåst bort än?
Här tror jag vi lyfter snart!
I väntan på det har jag bakat kakor till Öppet Hus!
Och på måndag måste jag sätta mig och ringa runt till alla inbjudna eftersom jag skrivit fel datum i inbjudningarna! Tack Sofia för upplysningen! Har man inte jobb så skaffar man sig, hi hi!

Här är tre av fyra sorter som jag bakat! Hallongrottor har jag redan frusit ner! Hoppas gästerna kommer gilla dem! Och hoppas Jenny kommer godkänna, som liksom är i branchen..

Den här underbara blomman fick jag av en vän häromdagen! Visst är den fantastiskt MK:ig!
Ljuslyktorna är från Smultrongården www.smultrongarden.se som är min favoritaffär av alla!
Vill passa på att berätta att det inte blir någon Gästkväll i Lillstugan på tisdag, pga Gästevent i Jönköping!
Passar också på att berätta att tiden den 24 maj (Herrar & SKV) är ändrad till 18.00!
Ha en härlig blåshelg!
Kram Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar