tisdag 25 maj 2010

Igår morse...
Såg det ut så här, oh vad vackert det är soliga dagar på våren!
Rapsen är ju så underbar, nästan så man skulle vilja ta in dem i en vas!


Vilken kväll det blev igår!
Det här med Skatteverket/Gäster/Herrar var väl helt kanon!
Jättemycket bra tips och råd, och Peter är ju helt outstanding!
Jag tror killarna hade jättetrevligt, har jag rätt?
Det enda som förvånade mig var att inte fler passade på att komma!
Ikväll ska jag ha Öppet Hus tillsammans med Jenny! Ni kommer väl ihåg att jag erbjöd alla att vara med? Så ingen känner sig förbisedd!
Vi ska ha kakbuffé och jag har bakat sju sorter, kul!
Visar bilder från det senare!
Kram Emma

1 kommentar:

  1. Exakt innan jag skrev in adressen till din blogg så tänkte jag att jag skulle skriva att det var dags för en vårbild på stugan, .. och så var det redan det, hihi :)
    Det var kanonbra igårkväll.. Både jag och Björn är jättenöjda! KRAMAR

    SvaraRadera